Diagnoza de business ar trebui să fie o rutină pentru orice companie care se respectă. Analiza periodică a modului în care sunt aliniate procesele, resursele și structurile companiei la obiectivele strategice ale acesteia, la cerințele pieței, ar trebui să fie o practică obișnuită. cu toate acestea, diagnoza de business este rareori utilizată în companii și, de și mai puține ori, este realizată și utilizată corect.
Diagnoza de business înseamnă o analiză integrată a întregului business: resurse, procese, oameni, strategii precum și a pieței și poziționării acesteia față de competiție. Diagnoza de business este realizată cu metodologii și instrumente de analiză profesioniste.
Acest site foloseste cookie-uri și alte tehnologii automate pentru a-ți personaliza și îmbunatăți experiența de navigare. Informațiile cookie sunt stocate în browserul dvs. și efectuează funcții cum ar fi recunoașterea dvs. atunci când vă întoarceți pe site-ul nostru și ajutând echipa noastră să înțeleagă ce secțiuni ale site-ului le găsiți cele mai interesante și mai utile. Puteți ajusta setările cookie-urilor încărcate folosind butoanele de control.
Citiți politica de confidențialitate.